duktigt av er som skrääämmeeerrr bort one drection :O -.-'

Som alla vet så är ju one direction i sverige och jag förstår om man är glad över att dom är
här och vill träffa dom och krama dom men seriöst... ni behöver ju inte bara för de slå folk som står lite framför
er och dra dom i håret och skrika.... shit fattar varför dom inte  vill gå ut och träffa alal fans :o
Ni försör ju bara allt!!!

Dom är här för att jobba och inget annat så låt dom vara. Jo man kan gå dit men man behöver inte slå folk och skika !! Tack vare det så kanske inte dom kommer ha kvar sin lägenhet här i sverige... Är ni glada nu att ni har gjort så? HA! skulle inte tro det för de ända ni tänker på är att få träfffa dom.
Jag skulle också bli glad om ajg såg dom och vilja krama dom och så men bara för de behöver man inte slå folk och dra dom i håret och stå där som vilda apaor som skriker :o Jag har itne letat efter dom och de är bara för att dom är här för att jobba.. jo ajg åndrar att jag ine följde med till stockholm när mina kompisar såg dom man ändå!!

TÄNK EFTER FÖRE NI GÖR DET!!

Tack och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0