Döm ingen efter utsidan...

Hej alal läsare :)
Igår vissade Stella mig två videos om två tjejer som gnällde.
En vare om svenska killar och en på fula männislor och jag blev väldigt sur på dom
För man dömer inte andra på utseendet eftan insidan. Så de där med fula människor är
bara för töntigt och omoget att hålla på så för om hon nu tycker det kan hon väl hålla käften och
inte gå och säga sånt. För man själv kanske inte ser så bra ut och alla tycker ju olika
om alla människor.
Sen de där med sveska killar.. där hade jag nästan lyst att spy på henne.
För man bömer inte ut killar på det sättet.Ja hon kanske inte hittat en bra kille till henne
och hon kanske gillar gillar från andra länder så visst gör det då.
Men skicka inte att skit på alla killar som finns i sverige för det.
Det var de jag hade att säga bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0