skolan?.. fyfan säger jag bara

TJAAAA :D

sitter och bloggar hemma eftersom det ändå är lunch rast. Idag efter sokolan kanske jag ska med nathalie och my påderas teater som dom går på. Det kommer nog bli skita kul :D hiihihi

 

My satt och gjorde någon flätta som typ kalals för fiskbenflätta... eller något sånt hete den i alla fall. Imorgon har vi tyå värdens jobbigaste dag i skolan -.-'' vi ska ha vm dagen.. eller vad den nu heter glömde bort för ett ögonblick xD ahaha

 

Men ni får ha de så gött :D

dagens kläder :P

jag blev bara LITE svart idag och brillorna brukar jag inte ha tog dom för skoj skull och för att en kompis också skulle ha såna idag så då bestämde vi att båda skulle ha det. :)

puss hejdåå<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skolka imorgon då! Haha! Säg att du är sjuk!

2011-10-04 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0