Helgen dagar!

Tjaa :D
Tänkte berätta hur min helg ser ut i veckan :)
Fredag: På fredag ska jag åka till söderälje med min mamma, alltså när hon kommer hem då.
Får se om mina syskon följer med också. :)
Lördag: På lördag ska jag åka till södertälje igen för att träffa Stella. Var jätte länge sen jag träffade henne och det är väldigt synd tycker jag. <3
Söndag: På söndag ska jag träffa Erica och Tobbe, vi får se om vi kommer vara i lilla järna eller om vi åker till hölö och är där. skiit najs ju:D<3
Bilder från måndag- söndag<3
p,s  blev inte bilder på allt men jag fick ett halspand, strumpbyxor,leegings och presentkort på lite saker sen typ ett par snygga benvärmare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0