älskar er <3

har man en gullig släckt eller vad?
igår fyllde jag år så jag fick en rosa dator ett par hörlurar som hör till typ sen godis och lite sanat.
Men det va lite gulligt av ngr i släckten för min familj och dom hade sparat pengar så att dom kunde
köpa en dator till mig :')<3
älskar er fan!!<3
Men skit samma idag i skolan fick jag ett halspand av Emilia. Tyckte inte att Erica och Emilia skulle behöva
köpa något men aja söta dom är då :')<3
Efter skolan åkte jag och mammsen till tälje för jag skulle till tandläkaren, juste bilderna på vad jag fick kommer lite senare så fort jag får till det med datorn helt och allt.
Men ni har de väl bra? :D
hoppas det i alla fall puss på er<33



love to thes song!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0